Måndag

Skola, affär, IKEA, hem, affär, hem

Det har min dag bestått av. Efter skolan begav jag mig till en affär på Princess Street och beställde en julklapp till Sandra. Sedan gick jag till buss nr X47 för att åka iväg till IKEA. Hann knappt åka 100 meter innan telefonen ringde. Jag hade glömt mitt studentkort på affären. Så jag var tvungen att gå dit efter att jag var på IKEA.
Väl på IKEA gick jag direkt till restaurangen och käkade köttbullar. Det var lika gott som alltid. Men denna gången åt jag fort 😦 Ont i magen. Blä

Sedan gick jag till matavdelningen (som är där korvgrejimojen brukar vara på IKEA i Sverige, efter kassorna). Där handlade jag för lite mer än £15. 6 st 50cl julmust, 2 st 50cl kopparbergs päroncider, Snälleröds vinglögg, kardemummaskorpor, singoalla, punchrullar och pepparkakor. Mmmm!

Nu har jag ätit punchrullar, pepparkakor, singoalla, druckit julmust, glögg (den var rätt god, men jag föredrar Blossa som tyvärr var slut i butik). De hade ingen mandel på affären jag var på när jag hade tänkt handla det, så det blev ingen mandel till glöggen. Men däremot russin. Mumma! Jag har min egna lilla jul här för mig själv =D Saknas bara lite julmusik så är allting bra.

Har så himla ont i min handled just nu. Blir värre och värre. Kanske måste kolla upp när jag kommer till Sverige. Ska ta en Ipren alldeles strax.. Undrar om den hjälper mot både handleden och huvudet.. Får se.

Gah!

Moo

Puss

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 24 November, 2008, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

