Idag, fredag

Idag har jag haft en bra dag. Men jag blir mer och mer stressad. Måste plugga.

Jag gick upp 11.30. Sent, jag vet. Men denna säng är så otroligt skön. Vill inte lämna den. Ligger i den nu när jag skriver.
Dagen började med att jag duschade. Konstigt. Varmvatten hela tiden och massor med utrymme. Jag kan sträcka ut mig massor. Det är jag inte van med. Efter duschen så gick jag ned och gjorde mig två utsökta mackor med gravad lax. Mumma! Till det drack jag isvatten. Svenskt kranvatten är så gott! Skiter i att jag får ont i magen av det. Gott är det!
Under tiden tittade jag på super G som kördes. På svt2 tror jag. Det kan vara intressant…

Men när jag var klar med det så började jag dammsuga hela huset. Började med övervåningen och fixade även så det såg lite snyggare ut i pokerrummet. Dammsög på nedervåningen…

Ja. Sen satte jag mig vid datorn. Börjar bli lite trött. Ska fråga farsan om han har lust att skjutsa mig till affären sen 😛 Jag vill ha svensk coca-cola. Och kanske en magnum. Vem vet?

I eftermiddag (rättare sagt 15:57) så åker jag till Sundsvall. Skoj skoj!
Nu ska jag borsta håret.

Moshi Moshi

Posted on 19 December, 2008, in Allmänt and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment