Snabba puckar

Oj oj.. Från att bara komma på en idé, till att göra
så att den kommer att genomföras på bara 40 min.
Inte illa pinkat

Den 25e mars kl 15:25 åker jag till Sverige. Samma
plan som min bror tar också. Så vi gör varandra sällskap.
Sen åker vi till Gävle (eller ja, Valbo). Dagen efter,
den 26e mars, kl 07:57 sätter jag mig på ett tåg som ska
ta mig till Sundsvall där jag byter till buss för en fortsatt
resa mot Umeå. Kommer till Umeå kl 14:05

Varför denna resa?
Jo, den 1a maj kommer jag flytta till Böleäng.
Alla mina grejer (det mesta iaf) finns redan i en villa
på Böleäng. Så jag hade tänkt åka dit och rensa bort
allt jag inte ska ha kvar, så är det lättare att flytta grejerna
sen, när väl flytten genomförs.

Måndagen den 30e mars kl 08:05 lämnar jag Umeå.
Kommer fram till Skavsta Flaxplats kl 17:15, efter att
ha åkt 2 olika tåg och en buss. Klockan 19:40 är det
tanken att mitt flax tillbaka till Edinburgh kommer att
lyfta. Men man vet ju aldrig med RyanAir. Jag har åkt
med dem… Få se nu… 4 ggr, varav 1 gång har de lyft i tid.

Alla biljetter för att denna resa ska gå att genomföras
gick på totalt 996,67 kr. Rätt okej för så mycket resande.
Men ja, det är mycket pengar. Jag vet.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 February, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. kellyslittledreams

    I really can’t believe you’re going to Sweden! You should have invited me 🙂
    Hehe…
    I can’t believe it’s cheap too! Have fun 🙂 Bring some Swedish food back..Oh you have to cook me Swedish food =] =] xxxxx

Leave a Reply

