Tre, tre, tre

Jag blev utmanad av Sara!

Tre saker som skrämmer mig:

– Att dö
– Allt för hemska skräckfilmet
– Tanken av att förlora någon nära

Tre personer som får mig att skratta:

Piotten
– Johan Glans
– Mårten Andersson

Tre saker (inte personer) jag älskar:
– Livet
– Pengar
– Frihet

Tre saker jag hatar:

– Folk som inte visar hänsyn
– Att andra säger åt mig hur jag ska vara och vad jag ska göra
– Att inte kunna ringa utan att bli ruinerad på pengar

Tre saker jag inte förstår:
– Varför folk är så dåliga på att visa hänsyn
– Varför jag inte kan njuta av min sista tid i Edinburgh
– Folk som är pedofiler, mördare, rånare etc etc

Tre saker som finns på mitt skrivbord (vardagsrumsbord):
Mandariner
– Mr Muscle =)
– Nya disktrasor

Tre saker jag gör just nu:

– Bloggar
– Chattar
– Längtar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
– Plugga och njuta av att jag kan plugga, och lära mig samtidigt
– Få ett bra och välbetalt jobb som jag trivs med
– Trivas med min vikt (vilket jag inte gör idag)

Tre saker jag kan göra:
– Dricka alldeles för mycket latte
– Sitta för mycket framför datorn
– Jonglera

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
– Regeringen (för att du ska kunna veta varför du är emot dem)
– Mig, ibland. Inte alltid. Jag säger ofta dumma saker
– That’s What Friends Are For med bland andra Dionne Warwick och Stevie Wonder

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

– Köra bil (och skaffa körkort)
– Sjunga (med bra sångröst dvs)
– Cykla enhjuling

Tre favoriträtter:
– Potatisgratäng med lagomt blodig köttbit till
– Tapas (om det är från La Tosca i Edinburg)
– Farmors palt

Tre personer jag utmanar:

  • Han som vill
  • Hon som vill
  • och alla andra som vill
About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 February, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

