Digital Photography 2nd edition

En av de kurserna jag läser är Digital Imaging.
Vi har fått tips på vilka böcker vi bör köpa for
att göra kursen lite lättare.
Jag har köpt två av dem. En av dem började
jag läsa idag.
Digital Photography 2nd edition av bl.a. Karin Eismann

Jag har inte hunnit läsa mer än 7 sidor. Men 
har redan fastnat. Jag gillar verkligen fotografering
och vad man kan göra med det. Detta är
verkligen en kurs for mig känner jag. Mycket intressant.

Boken har totalt 676 sidor + innehållsförteckning.
Jag kommer läsa samtliga sidor, bara för att jag
tycker att denna boken är otroligt intressant och
innehållsrik. 

Ser framemot många timmar framför kameran
och PhotoShop CS4

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 24 February, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Nä, det är absolut inget fel på den. Tycker det är skit snyggt… men för vågat för att vara jag bara 🙂

  2. kellyslittledreams

    Wow!
    Photography is good! I like photography too, but not professional stuff, because I can’t really use a camera!!

    Wondering how I understand? I googled translated!
    It’s great!
    x

Leave a Reply

