Jag älskar

Det bor så mycket kärlek i den personen
Han har något alla tjejer är svaga för, charmen

Jag föll för honom då, och har gjort det igen
Så fort jag ser honom blir jag varm i kroppen

Blir påmind om vilken underbar person han är
Ser i hans ögon och ser verkligen glädjen

Han har det där lilla extra som får mig att må bra
Jag blir glad över att prata med honom

Blir varm av hans kärleksfulla kramar
Och när han kysser mig…
Ja, då svävar jag på molnen

Jag älskar dig,
Piotten Peter Tomas Öberg!

Älskade underbara människa

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 2 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

