Un-be-lie-va-ble

Haha!
Varje lektion… Det kan inte vara sant.
Har haft Digital Imaging i 4 veckor nu
(3 praktiska lektioner + 1 föreläsning i veckan)
och fortfarande har folk svårt att få hem filerna från nätverket.
“Kan du visa mig hur man gör?” och ändå går han igenom allt
så fort lektionen börjar, varje lektion. Folk fattar ändå inte..

Jag trodde jag gick på ett universitet. Men tydligen inte..
Undra var de dolda kamerorna är någonstans

Och en sak till… Jag undrar varför “läraren” är minst 10
minuter sen VARJE praktisk lektion. Då det är föreläsning
är han alltid i tid. Men inte på de praktiska.

Klockan är nu 15:23 (UK time) och lektionen har fortfarande
inte börjat. Han har varit här, bett oss hämta hem filerna,
men sen gick han igen..

Jag förstår inte…

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

