NU HAR JAG FÅTT NOG

Det var länge sedan jag var såhär jävla förbannad.
Hela kvällen har varit skit. Jag har mått illa, haft
ont i hjärtat. Det har känts som om någon stått
och huggit i hjärtat med en kniv varannan minut
i ett par timmar. Mycket med skolan som strular.
Så jag tänkte lägga mig och sova vid 22 (UK time).

Ja. Det gjorde jag. Till hälften. Jag gick och lade
mig. Men inte fan kunde jag somna. På våningen
ovanför har de en jävla fest på säkert 30 pers,
vilket hörs och även syntes.

Hela huset låter. Det bankas och skriks och ja
jag vet inte vad. Det låter så pass mycket att även
om jag har musik på högsta nivån så överröstar
de den.

Och till råga på allt så gick brandlarmet igång.
Då blev jag riktigt rasande. Det är andra gången
sen i tisdags det går igång, av ingen giltig orsak
heller. Så då var jag tvungen att gå ut. Det kändes
mindre kul kan jag säga. Irriterad som fan redan,
sen var jag tvungen att stå ute i ca 30 minuter.

Brandmännen åkte efter 20 minuter. Men var
tvungen att stå ute i ytterligare 10 minuter för
att folk var så jävla fulla, kunde knappt gå en
del av dem. Så det blev ett jäkla rabalder vid
dörren in till trapphuset. Som tur var hade jag
gått en bit bort så jag kunde stå ifred. Fan vad
jag var irriterad, trött, sur, arg, ledsen, rasande…
Ja allt man kan för att livet ska bli ett helvete.

Jag kan inte sova nu heller. Klockan är nu så
mycket som 01:30 UK time. Jag ännu mer
irriterad och sur och allt det där. Och de lever
fortfarande om på våningen ovanför.

Ser ut som om lördagen kommer bli ett helvete.
Mmmm… Jippie. Hoppas jag kan somna och inte
vakna upp förrän onsdag eftermiddag då Maria
kommer hit.

Fan! Jag är less på studentlivet. Inte mitt
studentliv. Det är helt okej. Men de andras.
De lever om VARJE helg. Och även många
vardagar med. Jag får alldeles för lite sömn pga
ANDRA människorna. Men ändå så är det
bättre än jävla Falkirk hos satkärringen.

Nej. Nu ska jag starta musiken igen, på hög
volym så jag inte hör de andra lika mycket.
Och så hoppas jag att jag kan somna, förr
eller senare. Gissar själv på…. Aldrig.
Suck

Tårarna rinner, dels av ilska och även för att
jag är både less och ledsen. Fan att jag inte
kan få leva ett normalt och bra liv.

Är jag inte vaken till melodikrysset så vet
ni varför

Tack för mig. Vi kanske hörs i veckan

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Men huvva.. Hoppas du sover ut ordentligt idag 🙂

  2. Ahaa okej, vad bra att du kunde göra mig lite klok på den punkten 😛

Leave a Reply

