Värme ftw!

OMG!
Jag kände mig tvungen att skriva ett inlägg nu. Jag och Robin gick
till skolan nyss. Och fan vad varmt det är. Var tvungen att ta av mig
jackan. Och Robin med för den delen. Jag har skjorta, och det var
varmt. Det är roligt. Här är det sommar, idag iaf. Skoj!

Weather for Edinburgh
13°C
Current: Partly Cloudy
Wind: W at 10 mph
Humidity: 67%
About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Jaaa, vad kul att vi båda vann 😀 Grattis!

Leave a Reply

