RBS vs Swedbank. Vinnaren är……… SWEDBANK!

Det kan inte vara sant. Jag och Robin var in på RBS idag för
att föra över pengar från mitt konto på RBS till Swedbank.
Det är billigare om jag tar ut kontanter i uttagsautomaten,
tar med mig dom till Sverige och växlar hos Forex. Hur dumt
är inte det? Det skulle kosta £20 att föra över £200 och det
skulle ta 4 dagar. Ville jag att det skulle gå fortare så hade jag
fått lägga på ytterligare £7. Det är ju sanslöst mycket. Nä, jag
tar ut kontanter och växlar dom på Forex i Umeå. Det blir bäst
så. Går ju ändå förbi Forex (eller ja, nästan) då jag går från
busstationen till Starz, den 26e mars kl 14:05.

Det är inte långt kvar nu. Jag längtar!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

