Le sambos

Yay! På plats i nya lägenheten. Sängen, soffan, datorerna, tv’n, byrån, några bokhyllor
och lite köksprylar på plats. Nu är det bara för mig att packa upp och fixa i ordning
medan min sambo är på jobbet på dagarna. Någon vända till stan kommer jag hinna med
denna vecka med hoppas jag. Träning på onsdag, kommer bli extremt roligt. Har
inte varit från bowlingen så här lång tid sedan jag började, 1997. 

Btw, lägenheten är kall. Men det är bara att klä på sig. Det är billigare än att höja
värmen. Och just ja, måste ta en tur till…. Ehm.. Ja, det har jag glömt bort.
Började på meningen, sen gick jag iväg och nu kommer jag inte på vad jag hade
tänkt att skriva. Så typiskt jävla mig. =)

Nu är iaf första maskinen med tvätt igång. Så får vi se sen om maskinen gör sitt
jobb eller om den suger. Jag gissar på alternativ nummer ett.

Nu kom jag på vad jag skulle ta en tur till. Jysk! Måste se om de har de mjuka och
sköna tofflorna kvar. Fasiken vad de är fula men ack så sköna (och billiga).
Annars får jag köpa ett par tofflor på IKEA. He gå lika bra.

Nu ska jag ta och göra något annat vettigt. Kanske lägga mig i sängen och slappa.
Eller diska. Eller packa upp. Eller något annat. Orkar inte bestämma något nu.

May the force be with us

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 29 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

