Bränt barn luktar illa

Yay! Jag har nu gjort min allra första kopp med kaffe i nya lägenheten.
Försökte mig på en halvvariant av latte, men misslyckades. Det går att
dricka ändå. Så det är ju tur.

Jag ska snart gå till turen och handla lite. Har längtat efter risifrutti, lite
sådär i hemlighet. Och nu ska jag äntligen gå och köpa det. Blir lite mer
än det. Sånt jag tycker vi borde ha i lägenheten till exempel. Hmm..
Visst måste man ha en skål med godis framme hela tiden utifall man får
besök? Hehe. Nja, kanske inte. Men det blir lite saker till badrummet iaf.
Får handla lite saker då och då eftersom man kommer på det…

Bara så ni vet, Läkerol är gott. Men ät inte för mycket. Magen tycker inte
om det till slut. Been there done that, åtskilliga gånger. Att jag inte lär mig..

Nu ska jag fortsätta bränna mig på kaffet, surfa runt lite på the internets och
sen dra till turen.

May the force be with us

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 30 March, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

