Uppdatering lördag kväll

Maten vi åt var riktigt god. Fläskfile-ish med potatismos och champagnesås
(låter inte lika elegant som när servitörerna förklarade). Till efterätt blev det
cappuchinotårta med baileysgrädde. Mycket gott det med.

Nu sitter jag på hotellrummet och dricker lite rödvin och kollar på tv. Jag bor
såklart med den personen jag allra helst INTE ville dela rum med. Som vanligt…
Men aja. Det är gratis boende. Så jag ska inte klaga så mycket.

Jag saknar dock min pojkvän. Hade kunnat göra vad som helst för att få åka
hem ikväll, men ja. Får se det positivt. Finns så många otroligt trevliga
människor här man kan snacka med. Speciellt Mats Hellsten. Han är en otroligt
underbar människa som är trevlig på alla sätt och vis. Honom gillar jag.

Sen alla gamla tanter… Ja, vad ska man säga. En 21årig liten jänta kan ha roligt
med gamla tanter också. Bara man vill. Och ikväll på middagen så ville jag.
Skrattade mycket. Vi snackade inte alls mycket bowling. Det handlade om boobs
(korta, långa, stora, små) och…. ja, vad var det mer? Boobs var det enda jag lade
på minnet. Boobs är bra djur. Men roligt hade jag. Från 20.00 till 22:30.

Och i morgon åker jag hem. Kommer vara skönt. Men jag måste plugga. Fan alltså.
Jag måste ta tag i mig själv. Det funkar inte att glida framåt. Måste göra något så
jag inte slänger ut massa pengar i onödan. Nej Therese. Hem och plugga med dig
nu. Och gör nytta i lägenheten. Var inte en liten barnrumpa längre.
Du är ju för fasiken 21 år gammal.

Ehm.. Kul att prata om sig själv i andra, tredje eller femte person. Hur det nu än
är. Håller inte reda på det. Men någon måste ju ha pli på mig, när jag som första
person inte kan det.

Nä, nu dricka upp vinet och sen sova.

Natti folks

May the force be with me, and only me

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 April, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

