Långpromenix deluxe

Jag lever. Jag och Piotten gick från oss till hans jobb via Kolbäcksbron.
Jag hade med mig hans cykel. Gick till Kolbäcksbron och sen cyklade jag
mestadels av vägen tillbaka. Jag stannade till på stan och käkade årets
första mjukglass, för min del. Den var riktigt god. Sen cyklade jag hem till
Bröööle igen. Men nu bär det iväg till träningen… Så..

Jag kanske inte överlever träningen. Men det återstår att se. Jag är ju trött
i benen redan. I två timmar och 47 minuter var jag ute. Då har jag dock
räknat med tiden det tog att sitta på rådhustorget och käka glassen.

See ya’ll

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 22 April, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

