Wii Fit

Wohoo!
Nu är Wii Fit igång. Yay! Det är skoj. Och ja.. Det är jobbigt, om man vill.
Idag har jag mest kört ski jump. Det är skoj. Man får rätt bra balans och
det är bra träning för benen. Tycker jag iallafall. Jag ska gå ner i vikt med
hjälp av Wii Fit. Men inte bara. Även motion och äta rätt gäller. Så.. Jag är
peppad. Hoppas jag känner samma sak i morgon och resten av livet =P

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 23 April, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

