Pluggplaner

Nu är det bestämt. Kommer börja plugga 29e juni. En kurs på distans.
Småföretagande A, som jag hade IG i på gymnasiet. Fast först är det en
kurs den 22a juni (hoppas att det är bara en dag) där jag måste lära mig
hur man öppnar ett dokument på datorn. Suck. Det är obligatoriskt.
Tycker man borde kunna skippa den om man kan bevisa att man redan kan
sånt. Jag har ju till och med betyg som visar det. Men nej, jag måste gå den
också.

Sen i mitten av augusti kommer jag börja plugga 7 kurser till. 3 på distans
och 4 “vanliga”. Det är Religion A (50p), Psykologi A (50p), Naturkunskap A
(50p) och Arbetsmiljö och säkerhet (50p) som är “vanliga” kurser. De på
distans är Samhällskunskap A (100p), Textkommunikation A (100p) och
Kommunikation (50p).

Allt är på heltid och går allt som det ska så är jag klar till julen redan i år.
Jag är peppad. Hoppas jag är det sen också.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 27 April, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

