På resa söderut

Nu sitter jag i bussen på väg till Gävle. Har en kopp kaffe som jag köpte
när vi var i Övik, för ca 40 min sedan. Nu är vi i Ullånger (galgen).
Det är varmt. Kanske bör ta av mig jackan snart. Så varmt är det.

Packningen jag har med mig är rätt tung. Axelärmsväskan (som jag även
ska ta med mig till Edinburgh) väger ca 7 kg. Ryggsäcken jag har väger
säkert 5-6 kg. Varav 4kg är RASPEBALLAR.

Jag är lite illamående, men det är inget ovanligt.

Har mycket tid till att fundera nu, vilket jag också har gjort.
Jag ser nästan framemot att komma till Edinburgh. Jag börjar se slutet,
och det känns riktigt bra och då kan jag också slappna av lite.
Det enda jag är orolig över är svininfluensan i Skottland. Men det är nog
inga problem. Det är ju bara 30 personer i världen som har dött av det.
Fast ca 1500 (om jag kommer ihåg rätt) som är smittade. Varav en i Sverige.

Nere i Gävle har jag ett fåtal planer. Fika med Sandra och Annika på fredag,
sova hos Sandra natten till lördag (fast det vet hon inte än) och skriva ut mitt
boardingpass. Annars vet jag inte. Rätt skönt att inte planera dagarna till
punkt och pricka. Vill ju ha lite frihet också. Ja just ja. Ska till… Ehm…
Datorbutiken där min dator är köpt, och ska försöka få lite hjälp. Min dator
är knep. Å vill inte fungera med Shift. Men alla andra fungerar kanoners.
Wierdo

Nu åkte vi precis förbi Älandsbro och Matvraket. Ett bra matställe. Eller nja..
Sibylla är väl inte så jättebra. Men gott ibland.

Jag skriver väldigt sakta. Men jag gör annat samtidigt.

Snart väntar jag på att Radio Guld kan rattas in så jag kan lyssna på BRA
musik nångång. Åh! Tror jag precis fick in den. Yay! Är i Härnösand nu.

Funderar på att börja äta min macka snart. Eller ska jag vänta till jag faktiskt
är hungrig? Kan ju äta den till middag. Inte så mycket till middag dock, men
bättre än inget.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på radio och bara ta det lugnt.

May the force be with me

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 6 May, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

