Lite lördag idag med

Jag har bytt nummer. Mitt skottska nummer. Hör av er på msn om ni vill ha det nya.
Jag bytte pga att det tog slut med pengar på det jag haft sen jag flyttade hit. När mina
syskon har varit och hälsat på har de fått låna ett Orange kontantkort som jag hade
fyllt på. På det fanns det pengar kvar. Så det är det jag använder nu. Skulle det ta slut
med pengar på det så kommer jag byta till mitt 0759-nummer. Har ni inte det då så hör
av er. Men varför ska ni ha mitt skottska nummer? Jag kommer ju bara använda det till
i morgon 13:30.

Isa har varit här och hämtat mina böcker. Känns skönt att ha blivit av med dom. Men
visst hade det varit kul att ha dom. Men det är isåfall billigare att köpa nytt. Jag har
skivan till Adobe Photoshop CS4 for Photographers kvar. Så jag kan leka lite med den.

Nu när Isa har gått så ska jag röja klart här. Packa färdigt allt. Slänga det som är kvar.
Ta en dusch (ja, jag har kvar en handduk, men har slängt resten) och sen bara slappa.
Känns riktigt bra. Jag kommer hinna. Det hjälper att ta lite i taget (har väl hållit på ca
1h/dag sen jag kom hit) Fast de senaste två dagarna har jag väl röjt lite mer. Bara för att.

Nu ska jag återgå till verkligheten och mitt “stökiga” rum.

Tjosvejs!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 May, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

