Hem ljuva hem

Snabb uppdatering

Söndag
Ett par timmar på SAS (jag ÄLSKAR SAS och HATAR PISSAIR)
Fick hämtning av far. Jag var glad. Hade ett leende på läpparna från dess att
jag gick upp för allra sista gången i Edinburgh till dess att jag låg i sängen för
att sova en natt hos pappa i Valbo.

Måndag
7h 45min på buss.
Jag är hemma. Fick hämtning av min älskade. Jag är mycket glad.

Jag har ont i nacken. Mycket ont

I morgon ska jag överraska momo med ett besök.

Tjosvejs!

Krya på dig i nacken Therese.
Ja, jag ska försöka..

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 May, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Härligt för dig att få vara hemma igen 🙂 Du får gärna titta upp hemma hos oss någon dag om du har lite tid över. kram

Leave a Reply

