Knepig men trevlig onsdag

Jag gick upp i morse, hade några ärenden att göra innan jag skulle till kusinen på fika.
Jag gjorde mina ärenden, gick till busshållplatsen (ville inte cykla då det har hotats med
regn till och från till kl 12 på torsdagen) När jag suttit där i ca 20 min så dyker älsklingen
upp och frågar om jag vill ha skjuts. Inte illa

Får skjuts till stan, gör mitt ärende där som tog mindre än 5 minuter. Härligt

Åkte då till kusinen på Haga. Var där runt 13. Sen var jag där ett bra tag. Närmare bestämt
till ca 20:45. Det var inte alls planerat att det skulle ta så lång tid. Men kul ändå. Vi
snackade om allt mellan himmel och jord. Hon är en mycket bra människa som jag gillar
mer och mer. För ett par år sedan förstod jag mig inte på den personen. Men hon,
såsom jag, har växt och mognat och insett att vissa saker man gjort inte håller. Och tagit
avstånd från det och blivit mer, som sagt, mogen.
Otroligt kul att ha fått den kontakten med henne. Jag gillar henne.

Sen skulle jag ta bussen ner på stan, men det blev inte av. Bussarna gick så konstigt och
när jag kollade upp bussarna så hade jag precis missat en. Så jag gick från dem till stan
för att möta upp min bättre hälft vid bion för att se Terminator Salvation.
Jag hade inga förväntningar över huvud taget. Filmen var bra. En typ av film jag inte
skulle gå och se om jag fick bestämma, egentligen. Men det var bra att han fick med mig.
Mycket bra film, jag satt konstant och följde med i filmens händelse hela tiden. Vilket inte
händer ofta när jag är på bion.

Se den, om du gillar den typen av film. Hör du till dem som inte gillar såna filmer, se den
i alla fall. Ge den en chans. Det gjorde jag, och det var värt det!

Nu blir det lite glass innan jag ska sova. Jag är trött

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 3 June, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

