Tävling

Tävling

Jag är med och tävlar om ett snyggt skärp från H&M hos Sara

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 6 June, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Piratpartiet och Sveriedemokraterna är insatta i alldelles för lite grejer som rör mig, Dom förstorar upp problem som inte är något problem, dom har svar på för lite frågor.

    Sen så absolut håller jag med om vissa åsikter dom har, men jag tycker inte att deras politik håller i det långa loppet.

    Jsg röstar inte heller på Moderaterna i vanliga fall, utan bara på henne nu i detta fall, då hennes inrikting verkligen är någonting som jag bryr mig om, och som jag önskar att flera engagerade sig i. Och självklart har alla negativa sidor, det kommer man inte ifrån..

  2. Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till 🙂

  3. Tack tack, jag är så glad.. En riktig kanondag!

  4. Jo det är ju så. Jag brukar inte sova så mycket nu för tiden men det kommer någon dag då och då då jag blir så trött! Måste vara gravid. he he Not

Leave a Reply

