Måndag och tisdag – I ett inlägg

Igår var det måndag.
Jag drog iväg till sjukhuset så jag var där strax före 13. Skulle träffa Micke, som hade en
körning till NUS (från Sundsvall). Jag hade glömt mitt schampoo som jag köpte där i
september, kanske. Så jag fick det. Sen åkte vi till Maria och fikade. Där var även Sofia,
Andreas och deras dotter Menja. Sååååå söt unge. Jag vill också ha en sån. Hon var trött
när vi kom dit. Men Andreas och hon gick hem så fick hon sova lite. Sen var hon mycket
piggare. Hon kom till mig efter en stund. Och satt vid mig ett bra tag och lekte med två
pappersbitar. Jag vill ha barn! Fast nej.. Inte nu. Men jo.. Eller nej.. Eller jo.. Fast nej.
Jag borde vänta. Men jag vill ändå.

Grattis Micke på 28årsdagen! Hoppas du fick en bra dag, trots lång körning

Regn
Hela den eftermiddagen regnade det. Från runt 13:30 till… Ja, när jag gick och lade  mig.
Inte roligt alls. Jag skulle ta bussen hem tänkte jag, trots att det bara är… Ehm… 6
busshållplatser till mig från henne. Det regnade ju. Men det skulle ta ett tag till nästa buss
skulle komma. Så jag började gå. Tänkte gå till det kom en buss. Blöt skulle jag bli oavsett
om jag gick eller ej. Jag hann ända hem, utan att en enda buss åkte förbi mig. Gissa om
jag blev blöt =(

Sen blev det en ny dag. Tisdag
Runt 12 idag cyklade jag till Maria. När jag kom dit så satt hon och käkade lunch. Sen gick
vi till stan. Vi gick först till PopShop. Jag såg en solstol som jag ville ha. Helst två stycken
så  vi kan ha varsin. Men problemet var att de kostade mycket. De hade även en liten
huvudkudde upptill. Gick på 1200 exkl kudde. DYYYYYYRT

Fika
Sedan gick vi till Shmäck och fikade. Maria åt en hallonmuffin och kaffe till det. Jag tog en
blåbärspaj och drack latte till det. Mumma! Tack Malaria för fikat!


Fika
Apostlahästarna i språng

Vi strosade runt på stan rätt länge. Var in på diverse klädaffärer och såg mycket man ville
ha. Bla en fin baddräck för ca 100 (?) kr. Har ju ingen baddräkt. Sen ville jag ha massa
underkläder. Egentligen behöver jag inte fylla på mitt förråd med underkläder. Men jag
VILL! =) Vill även ha fler roliga sockar. Men min pojkvän säger ifrån. Jag förstår inte varför…

Fynda?
Jag gjorde lite fynd på stan iallafall. Maria köpte ett par jättesöta prickiga trosor till mig.
Mig glad. Jag köpte ett par gummihandskar från ClasOhlsson. Så nu kan jag diska utan att
bli äcklad av diskvattnet. Mycket bra. Gjorde jag något mer fynd? *funderar* Nja… Köpte
BonAqua. Kände att jag behövde lite vätska. Började känna mig lätt yr och så. Mer än
vanligt. Och det brukar tyda på vätskebrist. Inte alls roligt. Men ja.. Tror jag inte gjorde
mer fynd faktiskt. Har man inga pengar att röra sig med är det inte lätt att göra fynd.
Konstigt va? =)

Maria kör som en galning?
Vi fick hämtning av Marias sambo vid Frasses. Då tog vi bilen till en fiskeaffär för att han
skulle kolla på något. Vad det var kom jag aldrig underfund med. Men något var det iaf.
När vi åkte därifrån var det Maria som satt framför ratten. Inte så skrämmande faktiskt.
Hon har kört mycket förut och jag har även åkt med henne ett par gånger. För ett antal
år sedan. Jag uppfattade det som att Maria var en bättre förare förra gången jag åkte med
henne. Men det kanske bara var inbillning. Hon är bra på att köra, det är hon. Jag säger
inte emot det. Men ja.. Poop the same.

Barnet i mig kom fram
Vi åkte till Barnens Hus. De har många roliga spel där, som jag vill ha. Ge mig? =) Sen gick
vi till Skokanonen (heter det så?) och sen till Djurmagasinet. Jag vill ha ett marsvin. De är
så söta. Synd att de kan pissa när som helst, var som helst. Lite irriterande. Vi tog även en
sväng till godishuset. Visste ni att det finns Zoo med Violsmak?

MAT!
Sen åkte vi till Coop och handlade lite. Sen äntligen bar det av hemmåt. Jag var borta i
runt 7 timmar idag. Har ont i fötterna. Suck. Men det är bra motion iaf.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 June, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. åh va skoj att du är med och tävlar 😀

Leave a Reply

