Tävla är skoj

Jag är med och tävlar om en Hello Kitty-klocka hos Cicci!

Hello Kitty

Var med du också! Klicka här för att ta reda på mer

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 June, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hej

    Jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara på ditt mess och jag var för trött för att svara på kommentaren igår.
    Vi vet fortfarande inte om det kommer att bli en tjej eller kille men av vad hon kunde se så trodde hon att det var en tjej. Bilderna kostar 30:- st, lite dyrt med samtidigt värt det, synd bara att de blev så oskarpa.

    Det Skulle vara trevligt om vi kunde hitta på något framöver igen gillade att spela TP och Buzz trots att det inte gick så bra för mig 🙂 Ha det gott så länge. kramen

Leave a Reply

