Uppe med tuppen

Therese

Nu sitter jag vid en lånedator på Scandic Plaza. Åt frukost här med mor och far som
bodde här inatt. I morse gick jag upp 07:10. Skulle cykla till stan, tillsammans med
min underbara pojkvän. Gick förbi momo och hämtade hjälm. Oops, där råkade jag
hitta gordjubbar. Så jag snodde tre stycken. Nom nom nom

Sen cyklade jag iväg och mötte upp killen vid korsningen Bölevägen-Kråkbärsvägen.
Vi cyklade inte fort, men ändå var vi båda smått svettiga när vi kom till hans jobb.
Det var OTROLIGT varmt trots att jag bara hade (har fortfarande) ett tunt linne på
mig. (det på bilden ovan)

Jaha, nu kom mamma och pappa och hämtar mig. Så jag slutar skriva nu, och
fortsätter när jag sitter vid en dator nästa gång.

FORTSÄTTNING

Nu är jag hemma. Har varit hos momo och lagt pussel. Sen cyklade jag hem på min
pojkväns cykel, med min cykel till höger om mig, som jag höll i. Hade det inte varit
för regnet så hade det varit lite roligt. Men nu störde regnet mitt roliga. DUMMA
REGN!

Det åskar nu. Mysigt. Men det regnar inte. Konstigt… Tydligen så åskade det inatt.
Åska OF DOOM. Jag vaknade inte av det. Det är också konstigt. Jag brukar vakna
av sånt. Men jag hade väl turen med mig inatt. Inte ofta jag har det. Så det är bara
att tacka och ta emot.

Nä men vad fan gör jag det här för? Ska ju plugga

TJO!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 1 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Sv: Ja jag vill sååå ha den, men kan nog inte ha den 😦

Leave a Reply

