Bibblan för hela slanten

Idag är det bibblan som gäller. Åkte hit före lunch någon gång. Gick via Sandys och köpte
två XL-latte. Mmm! Ena i en mugg andra hällde jag över i min termosmugg. Väl förberedd
för plugg alltså. Jag drack upp första latten (med hasselnötssmak) innan lunch. Sitter och
dricker på den andra (med smak av persika) just i detta nu.

Jag är klar med en av mina två uppgifter för denna vecka inom Småföretagande A. Känns
bra. Den uppgiften var ett antal frågor med 3 eller 4 olika svarsalternativ. I vissa fall var
det två rätta svar på en fråga (fyller man i båda rätta svaren får man 2 poäng, fyller man i
ett rätt svar så får man ett poäng) Jag fick 12 poäng av 14 möjliga. Svarade fel på en fråga
och missade ett rätt svar på en fråga. Jag tycker att det är bra gjort av mig. Är inte
direkt intresserad av detta ämne, vilket gör det svårare att få saker och ting att fastna.

När jag blev klar med den uppgiften så gick jag och mötte upp min pojkvän och Mikel
för lunch på Max. Mycket nyttigt…. NOT. Men gott.

Så nu är jag mätt och belåten (var ca 175 cm lång) och dricker på mitt eftermiddags-
kaffe som jag skrev tidigare i inlägget.

Nu är det andra uppgiften som återstår. Har väl runt 3-4 timmar kvar på den. Inte
den lättaste uppgiften dock. Men det är klart att jag klarar av den för det. Jag är envis
ibland. Och just i detta sammanhang så är det bra.

Sen, när jag är klar, så kommer Maria hit. Så ska vi först handla lite. Efter det får jag
hämtning av Piotten så åker vi hem. Jag ska byta om så jag har badkläder under mina
riktiga kläder. Jag och Maria ska dra till Bölesholmarna och kolla om det är badväder.
Är det det så ska vi bada. Annars hittar vi på något annat. Det är lite kyligt i luften, så
det kanske känns lite varmt i vattnet ikväll. Får hålla tummarna…

Men nej, nu måste jag fortsätta att plugga så jag hinner klart innan 23:59.

Tjo!

Plugg på hög nivå

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 3 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. André heter han 🙂

  2. I know, himla tur har jag 🙂 Jag älskar att tävla och är med i alla möjliga tävlingar jag hittar 🙂

Leave a Reply

