Denna rubrik har ingenting med inlägget att göra

Dags för ett till inlägg tycker jag

Inatt sov jag riktigt dåligt. Gick och lade mig extremt tidigt, för att få mig lite mer sömn en normalt. Men tji fick jag. Somnade inte förrän 01.30 pga min jävla stortå på vänster fot. Har nageltrång of doom. Hade så ont i natt att jag funderade på att ta bussen till akuten (ville ju inte väcka pojkvännen som skulle upp och jobba vid 4). Men till slut så somnade ja. Men ja, inte förrän 01.30 som sagt. Jag vaknade till lite när han gick utanför dörren och låste. Men somnade lika snabbt igen.

Klockan 08:29 vaknade jag av att min pojkvän kom hem. Fast vaknade även 08.00 av att de började trimma gräset alldeles utanför oss. MORR! Piotten hade köpt med sig frukost hem. Både till honom och mig. Jag blev jätteglad. Det var gulligt gjort. Och jag ÄLSKAR McDonalds toast. Det gör ont att erkänna. Men de är goda. Ni måste prova.

Jag har hunnit dricka en kopp kaffe. Det var välbehövligt. Jag ska möta upp syster som kommer hit från Gävle idag kl 14:05 och sedan ska vi till något ställe och ta en kopp kaffe. Latte tror jag nog att det blir. Det är ju så gott.

I slutet av veckan åker jag och Piotten söderut. Ska bli riktigt skönt. Fast jag kommer plugga i bilen ner och där nere. Men ju mer jag pluggar nu från början desto tidigare kan jag slappna av och njuta av att vara ledig. Just ja.. På tal om plugg. Jag har fått första responsen från min lärare i Småföretagande A. Han har sagt att allt ser bra ut och fortsätter jag i samma stil så ser det mycket lovande ut. Betyget ligger just nu på MVG. Jag är glad! Och det är rätt skoj att få MVG i ett ämne jag inte är så särskilt intresserad av. Hur kommer det då att bli i de ämnen jag faktiskt är intresserad av? Spänningen är olidlig.

Just ja.. Jag har ju en tävlingsblogg också. Ligger uppe några tävlingar jag är med och tävlar i. Gå in och kika. Kanske du också vill tävla om samma priser? Klicka här

Nä men nu ska jag ta och klä på mig. Sitter i bara handduk. Duschade för en liten stund sedan. Tror jag har torkat tillräckligt nu för att kunna klä på mig. Vi höres!

May the force be with me

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. HAHA tack tack! Jag ändra på det snabbt. Skrev fel där 😀 Vi var där under 2005 tror jag. Ett år innan vi tog studenten. Jasså? Vad gjorde du där då? Jobbade/studerade du?

  2. Jaa jag kan tänka mig det. Vad pluggade du? Jag har länge velat åka ner dit igen, de har så mysiga och fina småaffärer, och allt var så billigt då jag var där. Men det har aldrig blivit av.

Leave a Reply

