Smile though your heart is aching

Jag har kollat på små klipp från Michael Jacksons minnesstund.
Det var känslosamt, allting. Men det som gjorde att mina tårar började
rinna ner för kinderna var när hans dotter, Paris 11, pratade om kärleken
till hennes far. Det gör så ont i mig när jag ser en sån ung tjej ha så ont inom
sig. Det är inte det att Michael är död som fick mina tår att rinna, utan att se
henne grina. Varför är det så?

Ingen ung tjej eller kille ska behöva känna det Michaels barn har fått känna.
Jag tycker det är jobbigt att se. Jag har sett klippet flera gånger och trots att
jag vet exakt vad hon kommer säga så rinner tårarna på mig. Jag är tydligen en
rätt så känslig person jag med, uppenbarligen.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 8 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

