Internet!

Oj. Internet fungerar kanonbra där jag är nu. På en restaurang nära vattnet. Mycket fin utsikt med massa båtar, stugor, himmel och massa folk. Solen skiner, värmen kommer och går, folk är glada och det är allmänt bra stämning. Jag sitter och pluggar just nu. Håller på med sista inlämningsuppgiften. Har gjort veckans närvaroprov där jag fick 100% rätt. Så i snitt på de 4 närvaroproven jag har gjort har jag 91% rätt. Det tycker jag är godkänt.

Nä, nu åter till skolarbetet så jag kan slappna av inför morgondagens fyra timmar långa hemtenta.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

