Grillning på g

Vi ska snart äta. Det enda jag har ätit idag är två mackor med salami vid halv tio i morse. Drack några koppar kaffe när jag gjorde provet. Är jävligt hungrig just nu.

De tunna revbenspjällen är i ugnen. Har legat där inne i dryga två och en halv timme på svag värme insmord med goda kryddor.

Jag blir bara mer hungrig när jag skriver om detta. Så jag slutar nu!!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 17 July, 2009, in Allmänt, Mat. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

