Hennes jävla strumpor

mina alltså…

Min älskade pojkvän har startat en ny blogg.
Vad är det för blogg? Jo, en med enbart sockar. Mina sockar.

Jag köper ofta nya sockar. Ni som känner mig borde veta det vi detta laget.
Jag köper aldrig vanliga enfärgade. Nej. Det blir de fulaste jag någonsin hittar.
Det är de som är finast =)

Ni borde följa bloggen, från dag ett, som är idag. Nu är den under uppbyggnad,
men den kommer bli kanonbra. Länken  hittar ni här

Hoppas ni gillar den, för det gör redan jag

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 24 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Hahaha, så grymt. Jag ska absolut följa bloggen! Jag är faktiskt lite likadan, jag köper strumpor hela tiden tycker jag men jag verkar aldrig ha några ändå.. Och jag köper alltid i skrikande färger, typ ROSA, GRÖNA, RÖDA, BLÅA, BRUNA, GULA, RANDIGA.. ja allt möjligt. Men strumpor kan man ALDRIG få för många av helt enkelt, likadant med trosor 🙂

  2. Ja, trosor också! Köper dock inte så många trosor jämfört med sockar

    HAHA! Du borde se mina überfula sockar jag köpte i Edinburgh… Hade på mig dom senast i lördag. Du kan se i min bilddagbok =)

  3. Kenth Hagström

    sockar, haha, ok … det finns ju sockar med tår nu för tiden också, intressant val av topic i alla fall! 😀

Leave a Reply

