Kul att bo i Sverige? NEJ!

Jag blir less!

CSN kräver tillbaka pengar för att DE har gjort fel.
Min handläggare på Komvux är inte där, och inte den andra personen jag
kan kontakta när det gäller mina ärenden. Receptionen är stängd till på torsdag.

Vad fan! Ska allting gå fel? Snart kommer väl bostaden och kräver att vi ska
flytta pga nånting… Skulle inte förvåna mig.

BLÄ!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 28 July, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. fy fan va less jag skulle bli..
    Har f-kassan gett för lite får man vänta någon månad, ska dom ha tillbaka ske det ske på en vecka…ränta om man är försenad..
    Detta sverige:)

    Hoppas allt ordnar sig för dig..
    Bli du journalist och ta upp sånt här:)..jag skulle också vela bli journalist..
    kram

  2. Det är så drygt när de strular till det, jag hoppas du får rätsida på det där

Leave a Reply

