I wanna do real bad things to you

True Blood. En serie som gått på amerikansk tv sedan 2008. Har sett hela säsong
ett (12 avsnitt) och två avsnitt av säsong två (totalt 12 avsnitt). Jag ser inte på det
utan att min pojkvän också gör det. Han vill inte att vi ska se mer än två avsnitt
i veckan, så hinner vi klart lagom till säsong två avslutas i USA. Det sista avsnittet
sänds 6e sept i år.

Nu vill jag se alla avsnitt vi har hemma, dvs fyra avsnitt till. Men min pojkvän vill
inte. Så jag får vänta. Jag vill SE SE SE SE!!! Det är ju så bra. En serie jag är glad
över att han tvingade mig att se. Tack!

Mer info om serien och avsnitten

True Blood

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 2 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

