Stekhet sommardag

Jag är på bra humör

När jag och Maria kom till momo så möttes vi av en glad liten tant som gav
oss en kram. Jag blev glad när jag såg henne må så bra. Tänk vad så lite kan
göra så mycket.

Jag älskar min mormor

Nyss var jag och vinkade av min syster på HFT och gick tillbaka till momo.
Under den tiden höll jag på att svettas ihjäl, trots att jag bara hade ett tunt
linne. Varför ska sommarvärmen komma så sent? Varför ska det vara olidligt
varmt? Kan det inte vara behaglig värme?

Nej, jag vill åka utomlands. Till ett land där det är behaglig värme under en
längre tid. Och inte växlande mellan regn + blåst och stekhett. Inget där emellan.

Nu ska jag och momo gå till HFT och handla lunch. Undrar vad det blir för gotta.

Jag har varit utan godis och annat onyttigt (bortsett från nån glass och en bakelse)
i en och en halv vecka. Ju längre tiden går desto enklare är det att motstå. Kanske
blir bra till slut ändå?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 8 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Oj vad duktig du har varit! Jag skulle aldrig överleva den tiden utan sötsaker! Jag måste lära av dig helt enkelt! 🙂 Kram

Leave a Reply

