Pannkaka

blev det till frukost

Jag ska snart till universitetsbiblioteket och plugga. Första dagen börjar jag sent. Fy på
mig. Det blir kommunikation idag. I morgon ska jag göra ett avbrott i plugget och bege
mig till vårdcentralen då jag ska ta blodprov. Sen på onsdag någon gång under dagen
(mellan 9-18) ska jag till Östra och få information om studierna jag ska göra där.
Intressant. Men jobbigt. Hoppas det går fort. Hela hösten blir plugg plugg plugg. Sen till
våren kanske jag kommer in på någon linje på universitetet. Annars blir det väl ströjobb
om man lyckas få något.

På tal om ingenting (eller jo, det ligger bredvid mig) så finns det ett tuggummi med smak
av lemon lime. Extra. Prova det. Surt från början sen är det syrligt. Och knallgult. Roligt!

Nej men bege sig mot bussen kanske vore en bra idé. Ja. Det ska jag göra

Tjohejsan!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 16 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Låter riktigt smarrigt med pannkaka till frukost 😀 Låter som att du har fullt upp nu. Kram

Leave a Reply

