Förvirrad ST-läkare?

Ja. Det verkade så. I en och en halv timme var jag på vårdcentralen.
Under de första 40 minutrarna hann han kolla blodtryck (130/60),
lyssna på hjärtat 3-4 gånger samt fråga mig minst 5 gånger varför jag
var där.

Efter jag lämnat honom (tack gode gud så fick jag det till slut) så gick
jag mot lab för att ta blodprov och EKG. Gick mycket fortare och hon
som gjorde det var mycket trevlig. Tyvärr måste jag tillbaka i morgon
för ytterligare några prover. Klockan 8.00 ska jag vara på plats. Får inte
äta efter 22.00. Inte ens dricka vatten (dock kranvatten, men ja.. nej
inte för min del)

blodprov

Nu har jag äntligen tagit mig till UB för att plugga. Stannade till på ICA
Gourmet och köpte mig lunch (ost och skinksallad) samt massa frukt.
Även en apelsinjuice. Så jag kommer nog klara mig idag/ikväll.

Nu sallad sen plugga.
Tjo!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Lät verkligen som en förvirrad läkare det där. Jag hoppas inte att de hittar nå allvarligt! Hör av dig till mig så fort du vet något! Tänker på dig vännen! Kramar

Leave a Reply

