Prov

Jag har lämnat in ett närvaroprov, om man kan kalla det så.
Fick 8 av 12. Flera klantfel. Är så irriterad på mig själv. Suck

Nu ska jag packa ihop mina grejer och bege mig mot vårdcentralen.
Sen ska jag mot UB (UniversitetsBiblioteket) för att göra andra
uppgiften för dagen.

I eftermiddag blir det momo, eftersom det inte blev av igår.
Hon svarade inte på telefonen under lång tid, så vi åkte inte dit.
Ingen av oss har nyckel så hade hon inte varit hemma hade vi blivit
tvungna att åka tillbaka.

Men nu vet vi att hon är hemma. Så i eftermiddag åker vi dit.
Nu lunch.

Tjosan!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

