Jag fattar inte…

Jag läser en kurs på distans som heter Kommunikation. Just nu håller jag på med redovisningsuppgift 2.1

Där står bland annat detta:

I den här värderingsövningen ska Du tillsammans med dina kursdeltagare utveckla en intressant diskussion kring ämnet självbilder och fördomar.

Hur ska jag kunna göra det? Jag pluggar på DISTANS. Har inga andra kursdeltagare. Eller jo, det kanske jag har. Men runt om i hela Sverige och jag vet inte vilka de är.

Har mailat ansvarige lärare för kursen, men har inte fått svar. Har hittills (sen i måndags) skickat totalt tre mail till henne, om olika saker i varje mail. Men har inte fått ett enda svar.

Vad ska jag göra?

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Dåligt att hon inte har svarat! Det kan ju som bli lite svårt att diskutera utan andra kurskamrater. 😛

  2. Hmmm… du kanske skulle ha haft snackat med någon som jobbar på NTI… eller jag vet inte.. känner du någon sådan? *host*

Leave a Reply

