Ont överallt – Nästan

I morse gick jag upp strax efter 07.00. Eller var det senare? Aja, upp gick jag iaf.
Packade ihop lunch, juice och lite frukt för att äta under dagen. Fick inte äta frukost
pga att jag skulle ta lite prover kl 08:00 då fasta sedan 22:00 igårkväll var ett måste.

Jag kom dit kvart i åtta. Tack älskling för skjutsen!
Anmälde mig i receptionen och gick sen och väntade utanför laboratoriet. Fick komma
in först av alla, trots att det blivit överbokad och jag bokades in rätt sent igår (eller ja,
runt 14:15). Fick komma in kl 08:10. Var klar ca 10 minuter senare. Jag fick äntligen äta!
Gick till konditoriet vid Tegs Centrum och köpte mig en kaffe att ta med. Det var inget
gott kaffe, men det var varmt. Vilket var helt okej.

Jag gick till stan. Första stoppet blev, som igår, ICA Gourmet, för att köpa macka.
Sedan gick jag till McDonalds och köpte mig fyra (!!!) McToast. Snacka om att jag var
hungrig. Sen gick jag till busshållplatsen.

Jag hoppade av vid Fridhemsplan och gick mot Östra, för registrering till kurserna jag
ska läsa på Komvux. Tog ett tag där. Var väldigt lång kö. Men till slut blev jag klar där
också. Då gick jag till UB. Tog ca 20 min. Där satte jag mig ner och packade upp allt
mitt. Dator, fika, kollegieblock, pennor, “surfstickan” och allt annat.. Klockan var
ganska precis 11.00. 11:20 fick jag ett sms av syster M och hon tyckte jag skulle gå till
henne för att äta lunch. Då var det bara att packa ihop allt.

Käkade lunch med henne och gick sedan upp på hennes rum där hon håller hus på
dagarna. Så nu sitter jag här. Har djävligt ont i fötterna efter allt jag har gått idag.
Inte nog med det, jag har burit på tunga saker också. Så jag har ont i ryggen också.
Typiskt mig. Blä! Och det gör det allt bara jobbigare.

Men nu sitter jag ner, och kommer inte röra mig än på ett tag hoppas jag. Så nu ska
jag plugga utav bara den. Vill fan bli klar med denna veckans planerade saker (trots
att jag har till på söndag på mig)

I morgon är det fika med Sara runt 14. Ska bli skoj. ÄNTLIGEN! Hoppas att inget
händer så vi måste ställa in det, igen. Vi har ställt in fika säkert 5 ggr för att något
har kommit ivägen. Har jag ramlat och brutit benen i morgon skiter jag i det, för
nu ska jag träffa henne och Jonah. Så är det bara!

Nej, sluta babbla nu Therese och börja plugga nån gång!

– Okej, chefen!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 19 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hoppas att det inte är nå allvarligt! Jag är sjukt avundsjuk på dina McToast! Vill oxå ha! Lycka till med plugget! 🙂 Kram

Leave a Reply

