Lyckan är överallt inuti mig

Idag är jag lyckligare än lyckligast. Anledningen? Vet inte riktigt…

Jag tycker det är jätteroligt att ha börjat plugga igen. Lärarna är kanonbra. Trivs redan i
klasserna. Gillar skolan och miljön runtomkring.

Idag är en dag då jag har varit konstant glad från det att jag vaknade och till nu. Kommer
nog vara det ett tag till. Känns så. Blir lite True Blood senare. Underbar serie. I love it!
Och på tal om serier. Jag och Piotten håller på att kolla igenom Two and a half men.
På skilda håll. Men vi ligger rätt lika med hur långt vi hunnit. Båda har sett igenom alla
avsnitt till och med femte säsongen. Jag har sett s05e10. Tror jag. Vet inte riktigt vilket
avsnitt han är på. Varje säsong består av 22-24 avsnitt vardera. Så det har setts en hel
del på den serien här hemma.

Jag är glad. Vet inte varför. Jag är bara glad

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 25 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Och sushi.

  2. Men.. varför tittar ni inte tillsammans?

  3. Tack så mycket! 🙂 Kram

  4. Cs3 🙂 Hittade en sida på nätet häromdagen som hjälpte mig ganska mycket 🙂

Leave a Reply

