Inglorious Basterds

Inglorious Basterds

Ikväll blir det bio med pojkvännen

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 26 August, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. hoppas den är bra 😀

    Jag är en killbloggare som bloggade förut, var väldigt uppskattad men var tvungen att sluta. Nu har jag börjat igen men vi ha många läsare, ska nämligen snart börja tjäna på bloggen och vill då ha folk som tittar mig. Följ gärna mig, vore superskoj ! Det behövs väl fler killbloggare ?

  2. Oooh jag vill också se den! Undrar om Jonas vill bjuda mig på fredag? ^^

  3. Alltså för varje kommentar får man en lott. och då får man alltså fler lotter i tävlingen ju fler kommentarer man skriver 🙂

  4. Hehe =) Du kan ju fråga snällt =)

  5. sv: oh, jag tackar.. det är en skit kamera. inget att ha !

    Jag är en killbloggare som bloggade förut, var väldigt uppskattad men var tvungen att sluta. Nu har jag börjat igen men vi ha många läsare, ska nämligen snart börja tjäna på bloggen och vill då ha folk som tittar mig. Följ gärna mig, vore superskoj ! Det behövs väl fler killbloggare ?

  6. hehe ju fler kommentarer desto bättre chans 😉

Leave a Reply

