På skolan, 3h 30min tidig

Japp. Idag skulle jag vara på skolan kl 09:00. Det var jag. Eller ja, 08:40 för att
vara exakt. Skulle träffa de andra i min grupp i Arbetsmiljö och Säkerhet. Men,
jag har ingen möjlighet att vara med på redovisningen i eftermiddag så jag skulle
prata med läraren om det. Då bestämdes det att jag skulle läsa kursen på distans,
eftersom den annars alltid kommer att krocka med andra kurser, vilket den gör nu.

Så, jag hade inte behövt vara på skolan kl 9, utan det hade räckt att jag kom hit till
min lektion i NKA som börjar 12:30. Men det är ändå ganska bra. Då har jag tid att
repetera läxan. Nice nice

Jag har fortfarande inte fått pengar från CSN. Jag blir galen! Ringde dem flera gånger
(tror det var fyra) förra veckan, för att höra hur det går. Men har ändå inte fått något
besked. Gaaah! “Vi kommer väga in din förklaring i beslutet….” “Tar oftast lite längre
tid än vanligt” Blä. Ibland gillar jag inte csn…

Nä men tillbaka till NKA. Eller nja.. Tillbaka blir det ju inte. Men ja. Läsa NKA ska jag
göra nu. Wish me luck!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 1 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Vad är det du pluggar för något?

    Jo, det är väl det enda som är dåligt med facebook – att tiden rinner iväg. På skitgöra. Än har jag i alla fall inte drabbats av Farmville-febern ;D

Leave a Reply

