Head ache

Idag är det tredje dagen jag vaknar upp med hemsk huvudvärk. Varför? Ingen som vill ha
den av mig? Ni får den gratis…

Idag ska jag vill hälsocentralen. Vet inte alls varför. Var där för ca två veckor sedan. Tog
massa prover och så. Läkaren skulle ringa upp och berätta svaren början på veckan efter
(som nu är 1,5 veckor sedan) men nej, det har han inte gjort. Istället har jag fått en ny
kallelse. Jag vill inte gå. Vill inte betala 100kr när jag inte ens vet varför jag är där. Blä.

Sen ska jag till skolan och ha Naturkunskap. Det är roligt. Hoppas att det blir minst lika
roligt som det var förra gången. Eller nja.. Intressant snarare. Jag slutar tidigt idag. Redan
kl 13:50. De andra dagarna jag är på skolan slutar jag 17:00. Så 13:50 är jättetidigt. Jag är
glad.

Nu ska jag sätta igång lite kaffe. Nom nom nom

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 4 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hoppas det går bra idag på hälsocentralen och i skolan 🙂

Leave a Reply

