Vänner för alltid

Idag fick jag ett brev från en av mina vänner i Edinburgh. Jag saknar henne.
Och hon saknar mig med. Vill hälsa på henne, men har inte råd. D’oh!

Kelly är så söt

Kelly är så söt. Och ja, hon är kortare än mig i vanliga fall.

Om en timme bär det av mot skolan. Vi har haft en läxa i religionen. Men jag
fattar noll… Måste verkligen få ihop nånting som jag kan lämna in. Men som det
ser ut nu kan jag inte lämna in något.

Jag har druckit kaffe idag. Nom nom! Älskar kaffe. Någon som vill komma hit
på en kaffedejt nästa vecka? Måndag eller onsdag? Hojta till så fixar vi det.

Blir inget mer skrivet i detta inlägg då jag måste  fokusera på läxan.

På återseende!

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 10 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Det är nog väldigt olikafrån person till person. Så lite svårt att svara på.

  2. Hej nu ska jag vara jätte otrevlig å skicka ett sådant här spamm…DOCK så ber jag dig faktiskt att kolla igenom det innan du raderar…du kan faktiskt göra mig jätte glad och det tar bara 2sekunder typ.

    jag tänkte nämligen vara med i en tävling om ett nytt modell uppdrag. Jag tänkte mig lite rockigt tema men jag behöver en snygg gitarr…

    NU har jag hittat lösningen: rösta här http://www.hannahsgitarr.se/?gitarr=1201
    Och hjälp mig ordna den finaste gitarren till detta photoshot!…

    Det roligaste är att det faktiskt är JAG som fått designa denna härliga gitarr. Och den skulle verkligen passa mig.

    Desstom lovar jag att länka alla som röstat på min blogg. Så då tjänar du också på det hela 🙂
    Kom bara ihåg att gå in på min blogg å skriva att du röstat så att jag vet det.

    Tack ifall du orkade läsa enda hit.
    Du är guld värd om du röstar!
    PUSS ❤

Leave a Reply

