Igen…

1. Tre namn jag lyssnar till: Therese, Tess, Snygging

2. Någonting jag tycker om med mig själv: vet inte riktigt..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: finns oerhört mycket

4. Detta är jag rädd för: ensamhet

5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, värme, kaffe

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: cykla enhjuling, gå på tå samtidigt som jag har en bok på skallen, dricka coca-cola och prata felfritt samtidigt

7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina närmaste

8. Detta vill jag göra just nu: sova

9. Bästa känslan: kärlek

10. Värsta känslan: känna sig bortglömd

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: långhårig, datanörd, rolig, knäpp, konstig, söt

12. Är jag kär just nu: ja

13. Jag vill gifta mig: ja, nån gång

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: åka på berg-och-dal-bane-turné, gifta mig, få barn…

15. Min käraste ägodel: min pojkvän (ja, han är MIN)

16. Något jag vill ha i present: mac book pro

17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor och tunika

18. Favoritkläder: myskläder

19. Favoritdjur: katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: blandat. beror på humör

21. Favoritlåt just nu: har ingen…

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är nog psykologi och tråkigaste är nog arbetsmiljö och säkerhet

23. Stjärntecken: stenbock

25. En film jag älskar: finns ingen jag riktigt älskar

26. Tv-program jag gillar: finns många

27. Favoritdoft: vet inte?

28. Detta äter jag gärna: KÖTT

29. Dricker helst: något gott

30. Favoritgodis: choklad och lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland, England

32. Färg på mina ögon: grön-brun

33. Min längd: 174

34. Jag tror på: kärlek

35. Jag spelar: spel på telefonen

36. Person jag beundrar: Alla som överlever en sjukdom tack vare deras enorma vilja att leva

37. Så här bor jag: delar lägenhet med älsklingen. En tvåa strax under 70 kvm

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 2 kanske?

39. Det här tänder mig: min pojkvän

40. Det här gör mig avtänd: otroligt mycket

41. Favoritfärg: svart

42. Favoritcitat: per ardua ad astra

43. En hemlighet jag vet: Not gonna tell ya

44. Bästa present jag fått: livet

45. Senast köpta skiva: skiva? köpa? VA?!

46. Det jag är mest nöjd med mitt utseende är: för tillfället är det mitt hår, I guess

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: resten

48. Udda förmåga/egenskap: bra sifferminne + att jag lätt kommer ihåg datum

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: inte den blekaste aning

50. Vad lyssnar du på just nu? min inre röst

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? mycket ock ingenting

52. Var är dina föräldrar födda? Boden och Östersund

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ny flash-version

54. Vilken är din favoritrestaurang? Gillar La Tosca

55. När badade du i en pool senast? oj, vet inte.. var ett bra tag sedan

56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja

57. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2 tror jag. minst ett

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? all musik där de skriker

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ja. INTE blått

60. Vad har du för TV-kanaler? på TV’n?! Ingen aning..

61. Har du åkt moped någon gång? ja

62. Har du busringt någon gång? Ja

63. Har du fått felparkeringsböter? nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? ohja, det kan jag tänka mig

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Edinburgh, Skottland. I guess

66. Har du en egen trädgård? nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? gillar inte tecknade serier

68. Kan du alla orden i nationalsången? nej, too many…. verser

69. Badkar eller duschkabin? badkar ftw

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Inglorious Basterds

71. Favoritpizza? Frutti di Mare

72. Chips eller popcorn? popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med? Ploppen

78. Favoritchoklad? Lysmelk

79. När röstade du senast? förra valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist? läääänge sedan

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja, ett antal gånger

82. Är du bra på matlagning? jag kan laga mat

83. Klarar du att tanka själv? ja

85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nope

87. Vad är det du senaste handlade? korv och mos på statoil

88. Har du spytt offentligt? nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja

91. Har du ringt något betalnummer? ja

92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, om exet vill och man själv vill

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? kommer inte ihåg

94. Hade du mycket hår som liten bebis? vet inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? någon om att jag inte svarar pga att jag är i Edinburgh.. kanske
borde ändra

96. Vad har du i din väska? massa skit

97. Något du gör innan du går och lägger dig? pussar på älskling

98. Vad har du att vara tacksam för? att jag får leva

99. Om du skulle få ändra på något, vad skulle det vara? Bli en bättre människa

100. Kan man köpa kärlek för pengar? Nej

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Han är produktionsansvarig på ett stort byggföretag! 🙂
    Kram

Leave a Reply

