Igen…

Senaste impulsköp:
En deo och en liten flaska Listerine

Om du var en blomma..?
Skulle jag vara orkidé tror jag

Pryl du inte kan vara utan:
min dator

Lyx är?
När man trivs så otroligt bra att man inte önskar sig något annat

Tidningar du prenumererar på:
ingen

Vad gör dej förbannad?
Störiga människor

Du gör med 100 upphittade kronor:
Bjuder någon på fika på stan

När grät du senast?
inte så länge sen faktiskt

Mjukt eller hårt?
Mjukt

Kram eller puss?
Puss

Hyrfilm eller bio?
bio såklart. Hyr aldrig filmer heller för den delen

Natt eller dag?
Natt

Rakad eller orakad?
Don’t like the bald ones

Popsnöre eller sportfåne?
Nada

Kaffe eller te?
Kaffe! Helt klart

Bakispizza eller bakischirre?
Pizza

Förfest eller efterfest?
Förfest

Engångssex eller engångstallrik?
Engångstallrik ftw

Yngre eller äldre?
Äldre

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist…Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Kan jag inte svara på då jag aldrig varit i den situationen

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta det?
Beror på vad det gäller

Finns det någon du ogillar starkt?
Hitler

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Det är nog en blandning

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?
Försöker ignorera det

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Beror på tillfälle

Är du svartsjuk?
Nej. Kanske man borde vara det?

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Polis

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Tvivlar starkt

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Ska jag göra något idag eller kan jag snooza?

Är du troende?
Jag är agnostiker

Tycker du om stearinljus?
Ohja

När blir man vuxen?
När man kan ta ansvar för sitt eget liv utan att någon annan är inblandad

Hav eller sjö?
Beror på omgivningen

Vad har du för väckarklocka?
Mobilen

Hur ofta klipper du tånaglarna?
När det behövs

Har du betalat månadens räkningar?
Nope

Använder du hudlotion?
Nope

Tycker du om Dr Pepper?
Japps!

Äpple eller Päron?
Jag gillar mina föräldrar

Äter du fiskbullar?
Ja! Abbas i dillsås och/eller hummersås

När klippte du dig senast?
Hmm… Det var 5e augusti

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?
Ostburgare utan gurka på donken. Helt okej för 10 kr

Platt eller vanlig dataskärm?
Platt tack!

Vad har du för mobiltelefon?
En Sony Ericsson W910i

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?
Nej

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?
Oreda mest

Har du blivit sövd någon gång?
Nope (eller har jag det? jag ve inte)

Lever din mormor?
Ja =) Min älskade momo

Har du varit med på TV?
Jo jag tror det

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Plugga…

Kan du dricka mjölk som “gått ut” för 3 dar sen?
Nej

Beskriv din humor:
Sjuk, hemsk, konstig, logisk (eller ja, LÅGI(s)Q)

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 13 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

