Apberget

fa5740b33633d7f042a3b188fe798f36

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 18 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Jag vill ha en canon 450D, fick höra en del dåligt om nikon (även fast jag egentligen är inbiten nikonanvändare på systemkamerorna, dock de analoga) i samma prisklass som den canon jag vill ha så det får nog bli en sån. Är du nöjd med din nikon annars?? 🙂

  2. Tjenare!
    Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.

    Nu har jag några tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)

    Ha en bra dag HillsAndCity

Leave a Reply

