Kanske? Jag vet inte…

Känns som om detta inlägg kommer bli mest klagomål… Läs på egen risk

Jag har nu så ont i handen att jag knappt kan skriva på tangentbordet.
It sucks big time!

Har även ont i huvudet.. Har det rätt ofta nu. Förstår inte varför…

Just nu sitter jag och väntar på att mormor ska ringa. Hon är just nu på
tandläkarhögskolan och fixar tänderna. När hon är klar ska hon till stan
och fika med mig. Fika for the win!

Jag och syster M var hos mormor i lördags. Innan vi åkte dit mötte vi upp
kusin Susanne och gick på stan. Åt vegetarisk buffé-lunch på Åhlens. Mmm!
Det var gott. När vi väl var hos mormor fick vi massa mat och fika. Både jag
och Maria var helt slut i magen när vi kom hem från henne. Vilken tur vi har
som kan och får bli mätta. Inte alla som får det.

Nä men man kanske ska ta och gå ut och få lite frisk luft. Min huvudvärk blir
inte bättre av att sitta framför datorn…

Bandage

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 21 September, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Tackar så mkt 😀
    Kommer att länka dig sen! 🙂
    Hoppas du röstar fler gånger ^^

  2. Det var riktigt trevligt att träffa er båda, vi får se till att träffas snart igen och hitta på nå kul som typ TP eller Buzz (tycker det är kul trots att jag suger)

Leave a Reply

