Hej snygging!

Länge har han pratat om att klippa sig, men det har aldrig blivit av. Jag sa Nej från första
början, men han lyssnade inte på mig. Han ville. Och ja… Han får ju göra som han vill,
men jag ville det då inte. Det gick en bra stund, och lite längre, och han hade inte klippt
sig. Jag hade dock insett att han verkligen skulle klippa sig. Så jag bad honom att göra det
så snart som möjligt, så vi fick det gjort. Så det kunde växa ut igen snabbare.

Idag gjorde han det. Han kom hem och hade klippt sig. Första tanken var “Äntligen! Men…
Ser det bra ut?” Efter ett tag när jag hade vant mig insåg jag verkligen hur fin han är. Jag
kan inte sluta le när jag tittar på honom. Han är så söt. Ser lite yngre ut. Jag vet att det
kommer bli mer lättskött, vilket är ett stort plus.

Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Han betyder oerhört mycket för mig.
Går aldrig att beskriva i ord hur mycket jag älskar honom. Det gör riktigt ont att vara så
kär och förälskad. Men det är även den bästa känslan man kan ha. Jag är glad över att jag
får ta del av den känslan. Är glad över att han faktiskt stannar hos mig trots allt jag gjort
men även det jag inte gjort.

Älskar dig Piotten! Tack för att du finns

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 2 October, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Mest bara äckligt …. =)

Leave a Reply

