Provdag

Idag är det prov i naturkunskap. Men jag stannar hemma

Folk kommer tro att detta bara är för att jag inte vill göra provet,
men så är det inte. För jag siktar på högt betyg i denna kurs och vill
bara få det gjort. Men är man dålig bör man inte vara på skolan

Jag har otroligt ont i halsen, mår illa och har huvudvärk. Hoppas jag
får göra provet på tisdag. Eller fredag nästa vecka, då jag inte har lektion
efteråt

Nu ska jag göra te med honung och lägga mig i sängen.

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 2 October, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Krya på dig!! HOPPAS DET GÅR BRA PÅ PROVET SEN ISTÄLLET! ❤

  2. Ja krya på dej …Hoppas du får göra provet en annan dag !

Leave a Reply

