På resande fot

Ikväll är det Sverigepremiär på filmen Blybarnen. En film av Lars Edman och William
Johansson. Det är i Skellefteå. Jag och syster M ska dit. Vet att även min faster och
hennes tjej (Petra) ska upp. De flyger snart från Stockholm (om de inte redan gjort det)
så vi får se till att träffas. Jag har inte träffat kusin William på… Ja, vad blir det? Kanske
8 år? Om inte mer… Det var nog när farmor fyllde 70. Och det  var.. 2001?

Nu håller jag på att tvätta en klänning som jag eventuellt ska ha i helgen då jag ska på
gala på Berns. Jag ska tvätta en till klänning efter det. En likadan, fast vit istället för
svart. Jag längtar såååå! Jag kommer sova över hos faster och Petra. Jag har aldrig träffat
Petra. Så ikväll blir första gången.

Fan vad jag är på bra humör!

Jag håller på att lyssna ihjäl mig på låten Lies Beyond av Mariette Hansson (ni som har
Spotify kan söka på MaryJet och lyssna på den ni också. Ni andra kan googla på youtube
och få fram hennes audition till Idol där hon sjunger samma låt. Dock i kortare version)

About Therese

The most awesome girl in the world!

Posted on 7 October, 2009, in Allmänt. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

